diumenge, 15 de març del 2009

Ganxet: teixir la vida

Teixir llana, especialment a ganxet, sempre m'ha semblat un art fascinant, per allò de comparar-ho amb el teixit de la vida, amb els seus encreuaments i trames.
En els darrers anys, ha augmentat la meva curiositat per la tècnica del ganxet i m'he plantejat nous reptes. El més simple: aconseguir fer "quadradets de l'àvia", aquestes peces que, unides, acaben per formar una manta o una jaqueta , o allò que et proposis.
Aquí, la meva manta per a les nits d'hivern al sofà davant la tele, o per a abrigar-te durant una bona migdiada. Encara que no sóc entusiasta del negre, aquí em va servir prou bé per ressaltar els colors dels quadrats.



Després, va venir quelcom que em semblava una mica més complicat: fer ones. Però, com passa sovint, les coses són més fàcils si t'hi poses i deixes de pensar en les dificultats. Tot va ser qüestió de paciència, i d'aconseguir unes instruccions entenedores. El resultat, una petita manta d'entretemps, quan la més gran t'enfarfega.



.: ARA SONA: Mónica Naranjo - Sobreviviré :.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar comentaris en català, castellà, anglès, francès, italià o portuguès. En cas de respondre, es farà en algun dels tres primers idiomes.
You can send your comments in catalan, spanish, english, french, italian or portuguese. In case of answering, it will be done in one of the three first languages in list.