dilluns, 4 de desembre de 2017

Taula dels 50s reciclada

projecte tauleta anys 50
Dibuix per concretar idees
Fa temps que buscava un suport per a la tele que pogués incloure la consola i el lector de Cds. I un dia, entre tot de trastos vells, vaig enamorar-me d'aquesta tauleta estils anys 50.

Un cop comprovar que era prou resistent i el seu estat, aprofitable, malgrat que els corcs havien estat fent de les seves, vaig estar dibuixant a fi de concretar idees.

I em vaig posar mans a l'obra.

 Després de descartar els calaixos per estar massa espatllats i perquè no feien al cas, vaig encarregar unes planxes de fusta a mida com a suports per als esmentats aparells.

Tot seguit, va venir la cura per a corcs, cosa que incloïa deixar la tauleta embolcallada en plàstic durant algunes setmanes. En acabat, un parell de capes d'imprimació universal i, finalment altres tantes de pintura vermella (més perquè en tenia força encara, de projectes anteriors, que no pas per altra cosa).


Fases de treball 
El toc especial havia de ser daurar o platejar alguns detalls de la tauleta. Em vaig decidir pel daurat i, vet aquí el resultat (no es veu gaire clar. Intentaré aconseguir una imatge més nítida!)

Tauleta reciclada

dilluns, 15 de maig de 2017

Calaixera de melamina reciclada

Dibuixos del projecte
Aquesta calaixera de melamina va pertànyer a ma germana durant la infància i ara ha vingut a parar a ca meva. L'objectiu era convertir l'armariet en un sabater, i donar al moble en general un acabat d'aire luxós. Crec haver-ho aconseguit, emprant un color al meu gust, pa de plata i unes ferramentes interessants.

Vet aquí el resultat de l'abans (ja havia desmuntat la porta) i el després.



Tot seguit, diversos detalls del procés.


Fases del sabater

Treball d'estergit en porta i lateral dels calaixos


Caixeta per a ambientador

dijous, 29 de gener de 2015

Funda de penjador amb tela reciclada - Hanger cover out of recycled fabric


Tenia uns quants penjadors antics, de fusta tan basta que començava a esgarrinxar les peces de roba que hi penjava... A fi de solucionar el problema i continuar fent-ne ús, vaig decidir cobrir-los de fundes. Ja ho havia provat abans, en aquest projecte, però ara volia quelcom diferent.
Disposava de texans per a reciclar, d'un retall de teixit gruixut -amb un estampat molt carregat- i tenia moltes ganes d'experimentar amb les aplicacions cosides...

En una de les fundes, a la vora, també hi vaig posar ondulina, com ja havia fet en el projecte anterior.

Vet aquí el resultat.
hanger cover in process

Funda para percha con tela reciclada




I had some old hangers, wood enough coarsed so that began to scratch the clothes hanging there… In order to solve the problem and continue to use them, I decided to put them on fabric covers. I had tried it before in this project, but now I wanted something different.

I had jeans to recycle, a thick piece of fabric -with a overwhelming  print- and a very eager desire to experiment with sewing applications

Only one cover is trimmed with rickrack, as in the previous project.

 Here is the result.



Tenia unas cuantas perchas antiguas, de madera tan basta que empezaba a engancharse y estropear las prendas que colgaba... A fin de solucionar el problema y continuar usándolas, decidí cubrirlas con fundas. Ya lo había provado antes, en este proyecto, pero ahora quería algo diferente.

Tenia tejanos para reciclar, un retazo de tela gruesa –con un estampado pero que muy recargado- y ganas de experimentar con las aplicaciones cosidas...

Una de las fundas también la bordeé con ondulina, al igual que en el anterior proyecto.

Ya veis el resultado.