divendres, 2 d’agost del 2013

Un tàrtar fresc inspirat per la revista Cuina

Havia de tornar un llibre a la biblioteca i, en acabat, com sol passar, abans d'abandonar aquell recés de pau vaig papallonejar pels expositors de premsa. La revista Cuina acabava d'arribar i la vaig fullejar amb delit. Les seves fitxes sobre tàrtars -i, per damunt de tot, el plat de la portada amb base d'alvocat- em van inspirar per, en tornar a casa, improvisar-ne un segons el que hi havia al rebost.

Tenia poma verda però res de la resta d'ingredients que proposava la revista, de manera que l'alvocat es va transformar en tomàquet, el marisc en les gambetes que tenia al congelador, i se m'acudí coronar el meu tàrtar amb el Tzatziki casolà que em refresca els sopars d'estiu. L'amanida que ja tenia preparada va servir com a toc final.



L'experiment em va agradar prou com per fer-ne una entrada al bloc. Repetirem.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar comentaris en català, castellà, anglès, francès, italià o portuguès. En cas de respondre, es farà en algun dels tres primers idiomes.
You can send your comments in catalan, spanish, english, french, italian or portuguese. In case of answering, it will be done in one of the three first languages in list.