dissabte, 17 de juliol del 2010

Reciclatge: de porta-cassetes a caixa de retalls

Abans de res, val a dir que fa poc he trobat feina -una de remunerada, és clar- (per celebrar-ho em poso l'Hallelujah de Leonard Cohen). Encara estic reorganitzant-me la vida, però no és excusa i, per fi he quasi acabat aquest projecte menor.

De fa molts anys tenia una caixa per posar els cassetes. Ara amb prou feines me'n queden un grapat i vaig decidir que calia reciclar la caixa perquè ja no servia a la seva raó original. I què millor que convertir-la en un contenidor per a retalls de tela, atès que penso fer més coses amb teixit en un futur no gaire llunyà.

Com no vaig fer fotos de l'estat inicial (per pura impaciència) diré que, per començar, va caler arrencar els separadors interiors (que encaixaven en les ranures que s'hi veuen), la fusta dels quals serà útil per a altres qüestions...

Després de pintar el calaix de blanc, em vaig posar a l'ordinador i, utilitzant en una font estilitzada, vaig imprimir el text que volia pintar-hi .

Un cop calcat en una de les cares del calaix, l'he acolorit amb un pinzellet molt fi i acrílic vermell.

Falta la capa de vernís i envellir-lo una mica. Espero fer-ho en dies successius.

.: ARA SONA: Hallelujah - Leonard Cohen :.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar comentaris en català, castellà, anglès, francès, italià o portuguès. En cas de respondre, es farà en algun dels tres primers idiomes.
You can send your comments in catalan, spanish, english, french, italian or portuguese. In case of answering, it will be done in one of the three first languages in list.