divendres, 12 de febrer del 2010

Per fi: el final de la manta!

No tinc excusa!!! Fa una mica massa que no he posat una entrada al bloc quan -se suposa- els blocs s'han de mantenir dia a dia...
En fi, almenys no he estat mandrejant perquè encara continuo amb el superprojecte i estic a la meitat d'un puf de paper de diari (a més d'anar a algun curset, d'estudiar per mantenir les habilitats laborals, etc...). Aprofito mentre la sopeta de llenties d'avui va bullint per posar-m'hi :-)

Aquesta entrada complementa l'anterior, on vaig prometre acabar la manta al ganxet que m'ocupava en aquells moments i que ara faig servir davant l'ordinador en els dies tan glaçats que tenim al damunt.
Vaig decidir acabar-lo amb rínxols de colors. El resultat:


Aquí es veu sencera:

Sembla una manta de camí ral? Tant se val. M'ho he passat pipa fent-la i em conforta molt usar-la.

.: ARA SONA: Ràdio "La Máxima" :.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar comentaris en català, castellà, anglès, francès, italià o portuguès. En cas de respondre, es farà en algun dels tres primers idiomes.
You can send your comments in catalan, spanish, english, french, italian or portuguese. In case of answering, it will be done in one of the three first languages in list.