diumenge, 12 d’abril del 2009

Seda: fulard pintat

La primera vegada que vaig pintar sobre seda fou en 2004, literalment enmig del carrer Joan Blanques, durant les festes de Gràcia, en un taller organitzat per Ikatten, del què em vaig assabentar, si no recordo malament, gràcies a la Maite G., una de les companyes del curs d'estampació a l'escola Pauta. Quins temps aquells, envoltada de gent tan maca i creativa!

He d'agrair que m'animessin a assistir-hi, tot i que va ser sense cap preparació prèvia i el motiu que vaig improvisar no em va acabar d'agradar.

A més, el fet de treballar enmig del carrer -amb la gent passant constantment al nostre voltant i fent preguntes técniques que jo amb prou feines podia contestar perquè devia de ser de les més novelles del grup-, em va atabalar una mica... Abans que m'adonés, el color de fons s'havia assecat, sense deixar-me esma per a utilitzar la técnica de la sal i donar l'acabat que volia, al meu mocador. El resultat: taques descontrolades on hi havia d'haver gradacions de to.


En fi, ja se sap que cal una mica de pràctica perquè les coses sortin rodones.

La part positiva és que em vaig quedar amb ganes de més i, algun temps després, vaig fer aquest foulard, pel meu compte, una mica més meditat, tot i que el treball amb la cera i els colors sobre seda sempre pot donar sorpreses. La inspiració: la cultura minòica, per a variar.


Espero que, més endavant, pugui fer alguna peça de vestir més portable.


.: ARA SONA: John Paul Young - Love Is In The Air :.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar comentaris en català, castellà, anglès, francès, italià o portuguès. En cas de respondre, es farà en algun dels tres primers idiomes.
You can send your comments in catalan, spanish, english, french, italian or portuguese. In case of answering, it will be done in one of the three first languages in list.